luni, 12 iunie 2017

Ana Barton și Monica Patriciu, la Galeria Întâlnirilor

Miercuri, 14 iunie 2017, ora 19, la Gallery (str. Leonida nr. 9-11, București) se va desfășura o nouă ediție a Galeriei Întâlnirilor, coordonată de Daniel Sur. Cu această ocazie va avea loc o seară de proză. Invitate: Ana Barton și Monica Patriciu. Co-moderatoare: Ionela-Violeta Anciu. Evenimentul are loc sub egida Asociației Naționale pentru Arte Vizuale Contemporane și face parte din seria intitulată „Femei la Galerie”.

Ana Barton:  Am 43 de ani. Sunt însă atât de imatură încât aproape că mi-e rușine să-i declar. De arătat, da, îi arăt pe toți, deși, uneori, parcă mai văd și zecimale pe-acolo. De școală ce să zic? Am o educație eclectică, model toptan: Teologie, Litere, Cultură și Civilizație Ebraică, Psiholingvistică. Babel ori foame. Sigur, arareori mă înțeleg pe mine și cu mine, dar m-am lăsat și de dramatizări. Cine sunt? Mama unei copile de aproape 16 ani pe care o cheamă Rada. Cum sunt? Vie, deocamdată. Binecuvântată stare. Ce fac? Am trei caiete, unul acasă, unul la birou și unu-n geantă, pe care le scot câteodată aproape compulsiv pentru a nota, ilizibil, fără excepție, câte o trecere de glonț neîncărnat prin cap. Apoi, mă enervez crunt, încercând să descifrez ce naiba a scris din voia-i invariabil și mioritic-implacabil năstrușnică stiloul ăla galben cu oranj, că dau numai peste lecțiuni incerte. Scriu de douăzeci de ani, (ex)trăgându-mă sârguincios din publicistică precum darwiniștii din maimuță. Am publicat câteva cărți: „Prospect de femeie“ și „Mamifer“, ambele apărute la Editura Herg Benet în 2014. 2015 a fost an de featuring. Prima carte a fost „Foto Splendid. Viața socială – Colecția Costică Acsinte – Ediție specială Ana Barton“, iar a doua a fost „Cartea simțurilor“ – un volum colectiv, editor Dan. C. Mihăilescu, apărut la Editura Humanitas. În 2016 au apărut “Jurământ de rătăcire“, tot la Editura Herg Benet și cea mai recentă, “Pervazul lui Dumnezeu“, la Editura Humanitas.

Monica Patriciu (jurnalist la Radio România între 1990-2010, membru USR - secția de dramaturgie, membru Uniter, doctorat în teatrologie): Am scris teatru pentru copii și adaptările sau piesele originale. Piesele s-au jucat la Teatrul național radiofonic dar și la teatre ( Țăndărică și Ion Creangă) din București, Timișoara, Brașov, Bacău și Botoșani. În 2016 Teatrul Căluțul de mare din Constanța a introdus în repertoriu, Povestea lui Kiți-Kiț. Am publicat volumele de interviuri cu personalități din lumea teatrului, actori și regizori celebri, Portret imperfect și Portrete paralele.

În 2014 am publicat volumul Rex, povestiri pentru copii. În iunie 2017 am publicat un volum de proză scurtă și foarte scurtă, Pomul vieții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Căutați «gleTierra» lui Aurel Tar la ICR

Vă recomand un eveniment cu adevărat inedit - expoziția de pictură «gleTierra», semnată de artistul vizual Aurel Tar și care este găzdui...